Опис: Havok's modular suite of tools puts power in the hands of creators, making sure they can reach new standards of realism and interactivity, while mitigating the overall cost and risks associated with creating today's leading video games and movies.
Опис: Newton Game Dynamics is an integrated solution for real time simulation of physics environments. The API provides scene management, collision detection, dynamic behavior and yet it is small, Fast, stable and easy to use. Our engine implements a deterministic
Опис: Ode - це безкоштовна бібліотека промислового якості, призначена для симуляції динаміки складових жорстких тел. Це дуже стабільний, устояний, платформа-незалежний движок з простим у використанні C / C + + API. Він має функції для р
Опис: Фізичний движок, головною особливістю якого є апаратна реалізація. Тобто обрахування фізичних взаємодій виробляти не програмний модуль (який займає ресурси центрального процесора), а окремий фізичний процесор (PPU). Взагалі кажучи слово «PhysX
Опис: Panda3D is a 3D engine: a library of subroutines for 3D rendering and game development. The library is C + + with a set of Python bindings. Game development with Panda3D usually consists of writing a Python or C + + program that controls the Panda3D library.
Опис: G3D is a commercial-grade C + + 3D engine available as Open Source (BSD License). It is used in commercial games, research papers, military simulators, and university courses. G3D supports real-time rendering, OFF-line rendering like ray tracing, and general purpose computation on GPUs.
Опис: Horde3D є невеликим відкритим движком 3D-рендеринга. Він написаний у спробі створити графічний процесор, який пропонує приголомшливі візуальні ефекти, очікувані в наступному поколінні ігор. І в той же час залишається легким і концепт
Опис: GLScene - це безкоштовний для комерційного і некомерційного використання OpenGL-орієнтований графічний движок для Дельфі з відкритим вихідним кодом. З його допомогою програмування тривимірної графіки страновітся більш простим і швидким.
Назва: Як самому створити тривимірну гру Автор: А. Хоніч Сторінок: 290 Формат: DJVU Розмір: 4.1 Мб Якість: Нормальна Мова: Російська Рік видання: 1996
Зміст:
Книга призначена для тих, хто хоче познайомитися з пристроєм тривимірної гри типу DOOM і спробувати свої сили в створенні захоплюючих ігор. У книзі крок за кроком викладені структура програми, всі процедури і їх взаємозв'язок, що буде цікаве програмістам таким, що пише об'ємисті програми. Також викладені цікаві алгоритми і розглянуті тонкі місця. Для програмістов що володіють язком "С", а також для всіх тих, хто хоче підвищити свою кваліфікацію в програмуванні.
Irrlicht - цей ігровий моторчик завітав до нас з Німеччини. Просуває його фактично одна людина. Розвивати движок поодинці, зробити його повністю безкоштовним і викласти весь вихідний код - на таке здатний далеко не кожен. Хоча до фінальної версії Irrlicht ще далеченько, на ньому вже можна робити серйозні ігри. У движку є всі необхідні для цього функції. Рендеринг виконується через OpenGLDirect3D (з підтримкою DirectX9.0). Присутній і софтверний режим. Тобто