Автор: Джим Адамс Видавництво: КУДИЦ-Образ Рік видання: 2004 Сторінок: 480 ISBN: 5-9579-0025-7 Мова: російська Формат: PDF Розмір: 7.9 Мб
Ця книга присвячена сучасним методам анімації з використанням DirectX. У книзі докладно висвітлюються останні досягнення в області персонажной, лицьовій і скелетної анімації. Ви дізнаєтеся про методи морфірованія, як враховувати закони фізики для правдоподібною анімації твердих і м'яких тіл, як використовувати частки в анімації. Докладно розглядається робота з форматом. X файлів, актірованнимі текстура, використання шейдерів, синхронізація лицьової анімації та звуку. Якщо ви хочете опанувати прийомами тривимірної анімації, то ця книга для вас - на поточній момент це краща книга у своїй області російською мовою.
Зміст:
Частина I. Підготовка Глава 1. Підготовка до вивчення книги
Частина II. Основи анімації Глава 2. Синхронізація анімації та руху Глава 3. Використання формату файлу. X
Частина III. Скелетних анімація Глава 4. Робота зі скелетної анімацією Глава 5. Використання скелетної анімації, заснованої на ключових кадрах Глава 6. Комбінування скелетних анімація Глава 7. Створення лялькової анімації
Частина IV. Морфірующая анімація Глава 8. Робота з морфірующей анімацією Глава 9. Використання морфірующей анімації, заснованої на ключових кадрах Глава 10. Комбінування морфірованних анімація Глава 11. Морфіруемая лицьова анімація
Частина V. Інші типи анімації Глава 12. Використання частинок в анімації Глава 13. Імітування одягу та анімація мешей м'яких тел Глава 14. Використання анімаційних текстур
Частина VI. Додатки Додаток А. Посилання на книги та сайти Додаток Б. Вміст компакт-диска