Опис: Havok's modular suite of tools puts power in the hands of creators, making sure they can reach new standards of realism and interactivity, while mitigating the overall cost and risks associated with creating today's leading video games and movies.
Опис: Newton Game Dynamics is an integrated solution for real time simulation of physics environments. The API provides scene management, collision detection, dynamic behavior and yet it is small, Fast, stable and easy to use. Our engine implements a deterministic
Опис: Ode - це безкоштовна бібліотека промислового якості, призначена для симуляції динаміки складових жорстких тел. Це дуже стабільний, устояний, платформа-незалежний движок з простим у використанні C / C + + API. Він має функції для р
Опис: Фізичний движок, головною особливістю якого є апаратна реалізація. Тобто обрахування фізичних взаємодій виробляти не програмний модуль (який займає ресурси центрального процесора), а окремий фізичний процесор (PPU). Взагалі кажучи слово «PhysX
Опис: Panda3D is a 3D engine: a library of subroutines for 3D rendering and game development. The library is C + + with a set of Python bindings. Game development with Panda3D usually consists of writing a Python or C + + program that controls the Panda3D library.
Опис: G3D is a commercial-grade C + + 3D engine available as Open Source (BSD License). It is used in commercial games, research papers, military simulators, and university courses. G3D supports real-time rendering, OFF-line rendering like ray tracing, and general purpose computation on GPUs.
Опис: Horde3D є невеликим відкритим движком 3D-рендеринга. Він написаний у спробі створити графічний процесор, який пропонує приголомшливі візуальні ефекти, очікувані в наступному поколінні ігор. І в той же час залишається легким і концепт
Опис: GLScene - це безкоштовний для комерційного і некомерційного використання OpenGL-орієнтований графічний движок для Дельфі з відкритим вихідним кодом. З його допомогою програмування тривимірної графіки страновітся більш простим і швидким.
Назва: Як самому створити тривимірну гру Автор: А. Хоніч Сторінок: 290 Формат: DJVU Розмір: 4.1 Мб Якість: Нормальна Мова: Російська Рік видання: 1996
Зміст:
Книга призначена для тих, хто хоче познайомитися з пристроєм тривимірної гри типу DOOM і спробувати свої сили в створенні захоплюючих ігор. У книзі крок за кроком викладені структура програми, всі процедури і їх взаємозв'язок, що буде цікаве програмістам таким, що пише об'ємисті програми. Також викладені цікаві алгоритми і розглянуті тонкі місця. Для програмістов що володіють язком "С", а також для всіх тих, хто хоче підвищити свою кваліфікацію в програмуванні.
Irrlicht - цей ігровий моторчик завітав до нас з Німеччини. Просуває його фактично одна людина. Розвивати движок поодинці, зробити його повністю безкоштовним і викласти весь вихідний код - на таке здатний далеко не кожен. Хоча до фінальної версії Irrlicht ще далеченько, на ньому вже можна робити серйозні ігри. У движку є всі необхідні для цього функції. Рендеринг виконується через OpenGLDirect3D (з підтримкою DirectX9.0). Присутній і софтверний режим. Тобто
Опис: Ogre - графічний об'єктно-орієнтований движок з відкритим вихідним кодом, який написаний та підтримується невеликою командою, але участь у його розробці приймає всі Ogre-спільнота. Ті хто використовує Ogre вважають його одним з найкращих графічних движків у світі.
Опис: The Retribution Engine has been designed for first person action games on 3D accelerated PCs running Windows 9x/Me and NT4/2000/XP. It is capable of seamless transitions between indoor and outdoor environments. Indoor areas utilise a volume-based visibility system that removes the need for bsp processing. The outdoor areas are rendered using a quad-tree terrain engine with static level of detail control. The engine is open source (GPL license) and the included games are freeware.
На сьогоднішній день є мабуть одним з найбільш відомих програмних пакетів для створення realtime 3D контенту. Напевно глупо буде переводити чисто технічні терміни на російську мову, тому опис основних можливостей движка залишимо на англійською:
Опис: Torque is a great engine, hands down. With a small amount of additional coding, our development team had graphics, Shadows, Sounds, and game play to rival the cutting edge games of today. With the wonderful net code, even with 64 + players in a particle and graphics heavy environment, over dial-Up, our game almost never lags. If you know coding, even a small amount, this game engine beats everything out there.
Освоїти основні прийоми роботи Навчитися застосовувати внутрішній мова Mel Зібрати ефективний комп'ютер Побудувати тривимірні моделі об'єктів Створити прості і складні матеріали Налаштувати камери і джерела світла Візуалізувати готові кадри Підготуватися до професійного використання програми
Опис: Движок The Nebula Device розробки німецької студії Radon Labs, творців нещодавно вийшла Project Nomads - один з представників рідкісного сімейства високоякісних безкоштовних движків.
Опис: Wintermute Engine Development Kit - це набір інструментів для створення графічних "Point & Click" адвенчур, як у традиційному 2D, так і в сучасному 2.5D стилі (3D
Опис: NeoAxis Engine - це ігровий движок, спроектований для створення ігор в практично будь-яких жанрах. Движок також призначений для створення 3D систем і систем віртуальних реальностей.
Опис: HGE - це простий у використанні і дуже потужний апаратно ускоряем 2D движок. Це ідеальне рішення для всіх, хто хоче розвивати комерційні 2D гри швидко і легко. Він охоплює всі можливі 2D жанри іграшок: можна створити все, від простої
Опис: Ігровий опенсорс движок Brume, заснований на C # 2.0 та Managed DirectX 9 з інтегрованим фізичним движком Ode. У новій версії був переписаний рендер для підтримки швид
Назва: Методи й алгоритми комп'ютерної графіки в прикладах на Visual C + + Автор: Автор: Поляков А. Ю., Брусенцов В. А. Видавництво: БХВ-Петербург Рік: 2003 ISBN: 5-94157-377-4 Мова: російська Сторінок: 560 Формат: DjVu Якість: гарне Розмір: 16 MB
Назва: Visual C + +. NET посібник для розроблювачів C + + Автор: Корере А. Видавництво: Лорі Рік: 2003 ISBN: 5-85582-189-7 Мова: російська Сторінок: 417 Формат: PDF Розмір: 18,96 MB
Назва: Програмування на мові C для AVR і PIC мікроконтролерів Автор: Шпак Ю.А Видавництво: МК-Пресс Рік: 2006 ISBN: 966-8806-16-6 Мова: російська Сторінок: 400 Формат: DjVu
Назва: Програмування в середовищі Borland C + + Builder з математичними библиотеками MATLAB C / C + + Автор: Подкур М., Подкур П., Смоленцев Н. Видавництво: ДМК Пресс Рік: 2006 ISBN: 5940743102 Мова: російська Сторінок: 496 Формат: DjVu Якість: гарне Розмір: 8,82 MB
Назва: C + + для "чайників" Автор: Стефан Р. Девіс Видавництво: Діалектика Серия: Для "чайників" Рік: 2003 ISBN: 5-8459-0160-X Мова: російська Сторінок: 336 Формат: PDF Розмір: +6,5 MB
Назва: Мова С + + у завданнях, запитаннях і відповідях Автор: Романов Е.Л. Видавництво: "НГТУ" Рік: 2003 ISBN :5-7782-0321-7 Мова: російська Сторінок: 428 Формат: CHM Розмір: 0,1 MB