Пятниця, 21.09.2018, 19:00 Вітаю вас Гість

Український GameDev портал

Меню сайта
Наше опитування
Яку б гру хотіли створити?
Всього відповідей: 373
Реклама від Google

Главная » 2009 » Березнь » 26 » DirectX і С + +. Мистецтво програмування
DirectX і С + +. Мистецтво програмування
23:10
Автор: Фленов М. 
Видавництво: БХВ-Петербург 
Рік видання: 2006 
Сторінок: 384 
ISBN: 5-94157-831-8 
Мова: російська 
Формат: DjVu 
Розмір: 5.8 Мб
Розглянуто програмування графічних ефектів на мові C + + з використанням популярної бібліотеки DirectX. На цікавих практичних прикладах показано, як створювати різні візуальні ефекти (реалістичний вогонь, електричні розряди, дзеркала та ін), які використовуються при розробці демонстраційних роликів (Demoscene). Крок за кроком описано застосування основних методів та інтерфейсів DirectX. Показано, як написати оптимальний і ефективний програмний код. Велика увага приділена технології використання верхових і піксельні тендерів для створення реалістичних зображень. Компакт-диск, доданий до книзі, містить листинги прикладів з книги та додаткову інформацію по DirectX. 

Зміст: 
1. Введення в Demo і DirectX 
2. Основні функції DirectX 
3. Оптимізація в DirectX 
4. 2D - ефекти 
5. 3D - ефекти

Доступно тільки для користувачів
Категория: DirectX | Просмотров: 514 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Календар новин
«  Березнь 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Пошук
Статистика

Онлайн всього 1
Гостей 1
Користувачів 0
Copyright MyCorp © 2018 Створити безкоштовний сайт на uCoz