Пятниця, 21.09.2018, 18:59 Вітаю вас Гість

Український GameDev портал

Меню сайта
Наше опитування
Яку б гру хотіли створити?
Всього відповідей: 373
Реклама від Google

Главная » 2009 » Березнь » 1 » NVIDIA PerfHUD 5.2
NVIDIA PerfHUD 5.2
01:05
NVIDIA PerfHUD ™ 5 - система моніторингу для додатків Microsoft DirectX 9 та 10, яка дозволяє в режимі реального часу виправляти помилки і будувати графіки продуктивності, контролюючи сигнали GPU, виправляючи й аналізуючи кадри автоматично для виявлення вузьких місць. 

Новий можливості PerfHUD 5: 

- Візуалізація мульти-семплірованних рендер Таргета 
- Рендеринг D3D10 бекбуферов спочатку не встановлені в ShaderResourceView 
- Виправлення інших багов 

"Ми широко використовували PerfHUD 5 для оптимізації Unreal Tournament 3", - сказав Деніел Райт (Daniel Wright), розробник движків у Epic Games. "Frame Debugger швидко знаходить помилки рендерніга, а Frame Profiler - це відмінний інструмент для швидкого визначення проблем продуктивності. Можливість PerfHUD 5 працювати з нашим движком в режимі реального часу дозволяє скоротити час ітерації, що дуже важливо для нас ".
Доступно тільки для користувачів
Категория: tools | Просмотров: 472 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Календар новин
«  Березнь 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Пошук
Статистика

Онлайн всього 1
Гостей 1
Користувачів 0
Copyright MyCorp © 2018 Створити безкоштовний сайт на uCoz