Понеділок, 18.06.2018, 05:13 Вітаю вас Гість

Український GameDev портал

Меню сайта
Наше опитування
Яку б гру хотіли створити?
Всього відповідей: 373
Реклама від Google

Главная » 2009 » Березнь » 1 » Опубліковані специфікації OpenGL 3.0
Опубліковані специфікації OpenGL 3.0
00:31
Стало відомопро специфікаціях OpenGL 3.0, які додають значний обсяг нової функціональності у відкритий, кроссплафторменний стандарт в області прискорення 3D-графіки. До складу OpenGL 3.0 входить GLSL 1.30 - нова версія мови програмування шейдерів OpenGL, і підтримка новітніх розробок в області програмувальних апаратних засобів. Робоча група OpenGL також визначила набір розширень OpenGL 3.0, які створюють заділ для можливих майбутніх добавлений в новій версії OpenGL, яка має вийти менш ніж через рік, і набір розширень OpenGL 2.1, який дозволить отримати додаткову функціональність від старого апаратного забезпечення. 
Серед інших особливостей OpenGL 3.0 відзначається еволюційна модель, покликана допомогти оптимізувати специфікацію і забезпечити швидку розробку стандарту, придатного для різноманітних областей. Нарешті, робоча група OpenGL анонсувала співробітництво з розробниками стандарту OpenCL, яке допоможе створити «революційне поєднання» обчислювальних і графічних можливостей. 

За оцінкою аналітиків Jon Peddie Research, встановлена база пристроїв з підтримкою OpenGL 3.0 перевищує 60 мільйонів одиниць. У розробку OpenGL 3.0 значний внесок зробили компанії AMD, Intel і NVIDIA, які мають намір реалізувати повну підтримку стандарту в своїх продуктах.

Категория: Документація | Просмотров: 496 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Календар новин
«  Березнь 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Пошук
Статистика

Онлайн всього 1
Гостей 1
Користувачів 0
Copyright MyCorp © 2018 Створити безкоштовний сайт на uCoz