Понеділок, 25.11.2024, 03:01 Вітаю вас Гість

Український GameDev портал

Меню сайта
Наше опитування
Яку б гру хотіли створити?
Всього відповідей: 375
Реклама від Google

Главная » 2009 » Квітень » 12 » Autodesk 3ds Max Design 2009
Autodesk 3ds Max Design 2009
20:58
Застидайтесь, обгрунтовують і демонструйте ваші ідеї з допомогою Autodesk 3ds Max Design 2009 - всебічного рішення для 3D моделювання, анімації та візуалізації. Програма забезпечує дотримання творчого робочого процесу, звичного для дизайнерів і фахівців з наочним зображенням, які мають досвід роботи в самих різних програмах. 

Підтримка екологічно раціональних архітектурних проектів 

Однією з ключових в Autodesk 3ds Max Design 2009 є технологія Exposure - наявний лише в даному продукті набір інструментів для моделювання та розрахунку сонячного, небесного та штучного освітлення. Exposure допомагає архітекторам у визначенні інтенсивності освітлення, а це - важлива складова в аналізі екологічності будинків (наприклад, при сертифікації за LEED 8.1). 

Точне візуальне подання та професійні засоби візуалізації 

Технологія Reveal спрощує візуалізацію надаючи повний контроль над рендеринг тих чи інших елементів. Це може бути вся сцена за винятком одного об'єкта, окремий об'єкт сцени, або область в буфері кадру. Буфера кадру містить спрощений набір засобів для швидкого коректування результатів візуалізації. Виключення об'єктів, областей та / або процедур дозволяє досягти балансу між якістю, швидкістю та повнотою рендеринга. У дану версію також включена бібліотека ProMaterials для модуля mental ray, де представлені реально вироблювані матеріали, з допомогою яких створюються зображення поверхонь. 

Випустивши Autodesk 3ds Max Design 2009, компанія Autodesk зробила величезний крок до налагодження взаємодії між Autodesk 3ds Max Design 2009 і продуктами лінійки Revit. Нова, заснована на FBX технологія завантаження сцен Recognize дозволяє швидко і з високою точністю імпортувати геометричні об'єкти, джерела освітлення, матеріали та камери зі сцен Revit в Autodesk 3ds Max Design 2009. Підвищення узгодженості інтерфейсів 3D продуктів Autodesk сприяло поява двох нових навігаційних засобів - ViewCube (видовий куб) і SteeringWheels (штурвал). 

Спрощення процедур мепінга та анімації 

Свій внесок у підвищення швидкості та ефективності роботи внесли функція UV-мепінга сплайнів, а також удосконалені набори інструментів Pelt і Relax. За допомогою модуля Biped стало більш зручним створення моделей чотириногих істот. 

Основні можливості 

У програмі Autodesk 3ds Max Design 2009 реалізовані передова технологія моделювання та розрахунку освітлення, багаті можливості візуалізації та високий рівень сумісності з продуктами на базі Revit. 

Ключові технології, використані у продукті: Exposure - набір засобів для моделювання та розрахунку сонячного, небесного та штучного освітлення; Recognize - технологія завантаження сцен, значно вдосконалюються робочі процедури Autodesk 3ds Max Design 2009 і Revit; Reveal - Ітеративний технологія візуалізації, що забезпечує швидку коригування та отримання високоякісних зображень; ProMaterials - бібліотека з реальними зразками матеріалів. 

Exposure 

Exposure - це абсолютно нова технологія моделювання та розрахунку сонячного, небесного та штучного освітлення в 3D сценах, тільки в Autodesk 3ds Max 2009. Набір функцій Exposure ідеальний для екологічно раціонального проектування; за допомогою цієї технології архітектори отримують всю необхідну інформацію про інтенсивності освітлення. Спрощується оцінка внутрішньої екологічності, яка необхідна, наприклад, для сертифікації за LEED 8.1. На додаток до фотометричним можливостям з графічним виводом, в Exposure застосовуються відомі по Autodesk 3ds Max 2009 моделі сонця і неба, пульт для швидкого завдання налаштувань і інтелектуальний користувальницький інтерфейс для встановлення параметрів моделювання (тонування, освітлення, матеріали). 

Візуалізація Reveal 

У системі візуалізації Reveal представлені інструменти для швидкого коректування отриманих зображень. Ви можете виконати візуалізацію для всієї сцени, крім обраного об'єкта, візуалізацію окремого об'єкта або окремої області буфера кадру. Буфера кадру містить спрощений набір засобів для швидкого коректування результатів візуалізації. Виключення об'єктів, областей або процедур дозволяє досягти балансу між якістю, швидкістю та повнотою рендеринга. 

Recognise 

У Autodesk 3ds Max Design 2009 компанія Autodesk представляє Recognise - потужну нову технологію, що виводять взаємодія між Autodesk 3ds Max 2009 і Revit на новий рівень. Інструментарій Recognise для завантаження сцен, заснований на FBX, дозволяє швидко і з високою точністю імпортувати геометрію, джерела світла, матеріали та камери зі сцен Revit в Autodesk 3ds Max 2009. Це надає ще більшу значимість даними, які зберігаються в інформаційній моделі будівлі (BIM). 

ProMaterials 

У Autodesk 3ds Max 2009 додана нова бібліотека матеріалів для mental ray з описами, заснованими на наданої виробниками інформації і графічних зображеннях професійної якості. З її допомогою можна швидко створювати типові поверхні будинків - покриті малярний фарбою, глянцеві та матові, зі скла і бетону. 

Удосконалена функція Review 

Функція Review дозволяє відображати на видовому екрані кілька текстур одночасно, що сприяє більшій точності попереднього перегляду. Завдяки повній підтримці фотометричним освітлення (в тому числі IES-файлів) можна чітко бачити, як джерела світла вплинуть на навколишнє середовище. Для об'єктів, до яких застосовані архітектурні та дизайнерські матеріали, забезпечується розрахунок тіней в реальному часі. 

Видовий куб і штурвал 

ViewCube (видовий куб) і SteeringWheels (штурвал) - це інтерактивні елементи інтерфейсу, що дозволяють виконувати інтуїтивно навігацію по 3D сцен. Обидва засоби введені вже в кілька 3D продуктів Autodesk; тим самим забезпечується їх сумісність по інтерфейсу. 

Спрощення редагування UV-текстур 

У Autodesk 3ds Max 2009 і Autodesk 3ds Max Design 2009 є інтелектуальні, зручні у використанні засоби для роботи з текстуру. Існує можливість мепінга сплайнів і трубчастих поверхонь. У процедури Relax і Pelt внесені поліпшення, за допомогою яких спрощується створення UVW-розгорток. Бажані результати досягаються тепер за меншу кількість кроків. 

Покращене фотометричні освітлення 

У Autodesk 3ds Max 2009 підтримуються нові типи розподіленого освітлення (круговий, циліндричні), реалізований фотометричним попередній у вікнах Browse і Light, поліпшені якість фотометрії в ближній зоні і з'явився новий тип світла - спрямований (spot). Светоізлучающіе поверхні можуть бути будь-якими; форму джерела світла можна буде побачити і при візуалізації. 

Вимоги до програмного забезпечення 

32-бітна версія Autodesk 3ds Max Design 2009 працює в наступних операційних системах: 

  * Microsoft Windows Vista. 
  * Microsoft Windows XP Professional (пакет оновлення SP2 або вище). 

64-бітна версія Autodesk 3ds Max Design 2009 працює в наступних операційних системах: 

  * Microsoft Windows Vista. 
  * Microsoft Windows XP Professional x64. 

Для роботи Autodesk 3ds Max Design 2009 повинен бути встановлений наступний браузер: 

  * Microsoft Internet Explorer 6 або пізнішої версії. 

Для роботи Autodesk 3ds Max Design 2009 потрібно наступне додаткове програмне забезпечення: 

  * DirectX 9.0c * (обов'язково). 

* Деякі функції Autodesk 3ds Max Design 2009 доступні тільки у випадку, коли графічне обладнання підтримує Shader Model 3.0 (Pixel Shader і Vertex Shader 3.0). За інформацією про те, чи підтримує конкретне пристрій Shader Model 3.0, слід звертатися до його виробника. 

Вимоги до апаратного забезпечення 

Мінімальним вимогам 32-бітної версії Autodesk 3ds Max Design 2009 задовольняє комп'ютер з наступною конфігурацією: 

  * Процесор Intel Pentium 4, AMD Athlon XP або вище. 
  * 512 Мб оперативної пам'яті (рекомендується 1 Гб). 
  * 500 Мб у файлі підкачки (рекомендується 2 Гб). 
  * OpenGL з апаратним прискоренням і підтримкою Direct3D ®. 
  * Сумісний з Microsoft Windows пристрій вказівки (програма оптимізована під Microsoft IntelliMouse). 
  * Привід DVD-ROM. 

Примітка: Комп'ютери Apple з процесорами Intel і операційними системами Microsoft в даний час не підтримуються. 

Мінімальним вимогам 64-бітної версії Autodesk 3ds Max Design 2009 задовольняє комп'ютер з наступною конфігурацією: 

  * Процесор Intel EM64T, AMD Athlon 64, AMD Opteron або сучасніший. 
  * 1 Гб оперативної пам'яті (рекомендується 4 Гб). 
  * 500 Мб у файлі підкачки (рекомендується 2 Гб). 
  * OpenGL з апаратним прискоренням і підтримкою Direct3D. 
  * Пристрій вказівки, сумісний з Microsoft Windows (програма оптимізована під IntelliMouse). 
  * Привід DVD-ROM.
Доступно тільки для користувачів
Категория: 3D редактори | Просмотров: 1419 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Календар новин
«  Квітень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Пошук
Статистика

Онлайн всього 1
Гостей 1
Користувачів 0
Copyright MyCorp © 2024 Створити безкоштовний сайт на uCoz