Главная » 2009»Квітень»3 » Графіка тривимірної комп'ютерної гри на основі OpenGL
Графіка тривимірної комп'ютерної гри на основі OpenGL
15:35
Автор: А. В. Боресков Видавництво: Диалог-МИФИ Рік видання: 2004 Сторінок: 384 ISBN: 5-86404-190-4 Мова: російська Формат: DJVU Розмір: 2.93 Мб Книга присвячена основам програмування тривимірної графіки в іграх. У ній докладно розглядається написання графічного ядра для тривимірної гри, що дозволяє в реальному часі переміщатися по заданій сцені. Досить докладно розглядаються математичні питання роботи з координатних просторами, перетворення і проектування. Також наводиться ряд геометричних алгоритмів для вирішення типових завдань і оптимізації. У книзі докладно розглядається організація роботи з ресурсами, включаючи завантаження як текстур в ряді форматів (bmp, jpg, png, gif, tga, wal, pcx), так і завантаження тривимірних моделей (ase, md2, md3). Розгляд матеріалу супроводжується прикладами на мові C + + (для середовища MS Visual C + + 6) та UML-діаграмами. Весь вихідний код для книги доступний в Інтернеті за адресою www.steps3d.narod.ru Зміст: [/ b] Глава 1. Координати і їх перетворення Глава 2. Видалення невидимих поверхонь Глава 3. Найпростіші геометричні алкорітми і структури Глава 4. Основи бібліотеки OpenGL Глава 5. Об'єктна модель. Основні класи Глава 6. Основні класи для рендерера Глава 7. Пишемо портальний рендерера Глава 8. Робота з картами освітлення Глава 9. Пишемо рендерера рівня QUAKE II Глава 10. Додаємо ефекти