Главная » 2009 » Березнь » 28 » OpenGL. Професійне програмування тривимірної графіки на C + +
OpenGL. Професійне програмування тривимірної графіки на C + +
15:41
Назва: OpenGL. Професійне програмування тривимірної графіки на C + + Автор: Сергій Гайдуков Сторінок: 720 Формат: DJVU Розмір: 17,24 Mб і 474,44 Mб Якість: Отличное Мова: російська Рік видання: 2004
Зміст:
Книга присвячена використанню нових можливостей OpenGL версій 1.2 і вище в додатках, розроблених в Microsoft Visual Studio. NET 2002, що використовують мову C + +. Починаючи з простих прикладів, докладно і послідовно розглядається використання коштів NVIDIA OpenGL і розширень OpenGL для завантаження текстур файли форматів TGA і JPG, експорт моделей з 3D Studio MAX, зберігання даних в ZIP-архівах, відсікання невидимій геометрії, моделювання глянцевих об'єктів і т. д. Велика увага приділяється питанням оптимізації та прискорення роботи додатків. Книга містить практичні рішення проблем, що виникають при програмуванні ігор та інших програм, які потребують високопродуктивної графічної підсистемі. Додається компакт-диск із інструментальними засобами, кодами і демонстраційними версіями розглянутих прикладів.
Короткий зміст
Введення Подяки Глава 1. Бібліотека GLUT Глава 2. Бібліотека GLH Глава 3. Бібліотека NV_MATH Глава 4. Бібліотека NV_UTIL Глава 5. Введення в розширення OpenGL Глава 6. Розширення EXT_texture_rectangle і NV_texture_rectangle Глава 7. Перевірка видимості об'єктів з використанням розширень HP_occlusion_test і NV_occlusion_query Глава 8. Використання внеекранних буферів Глава 9. Стиснуті текстури Глава 10. Кубічні текстурние картки Висновок Додаток 1. Таблиця розширень, які підтримуються відеокарта корпорації NVIDIA Додаток 2. Таблиця розширень, які підтримуються відеокарта корпорації ATI Додаток 3. Опис компакт-диска Список літератури та джерел в Інтернеті Предметний покажчик