Автор: Фленов М. Видавництво: БХВ-Петербург Рік видання: 2006 Сторінок: 384 ISBN: 5-94157-831-8 Мова: російська Формат: DjVu Розмір: 5.8 Мб Розглянуто програмування графічних ефектів на мові C + + з використанням популярної бібліотеки DirectX. На цікавих практичних прикладах показано, як створювати різні візуальні ефекти (реалістичний вогонь, електричні розряди, дзеркала та ін), які використовуються при розробці демонстраційних роликів (Demoscene). Крок за кроком описано застосування основних методів та інтерфейсів DirectX. Показано, як написати оптимальний і ефективний програмний код. Велика увага приділена технології використання верхових і піксельні тендерів для створення реалістичних зображень. Компакт-диск, доданий до книзі, містить листинги прикладів з книги та додаткову інформацію по DirectX.
Зміст: 1. Введення в Demo і DirectX 2. Основні функції DirectX 3. Оптимізація в DirectX 4. 2D - ефекти 5. 3D - ефекти