Субота, 23.11.2024, 16:27 Вітаю вас Гість

Український GameDev портал

Меню сайта
Наше опитування
Яку б гру хотіли створити?
Всього відповідей: 375
Реклама від Google

Главная » 2009 » Березнь » 2 » Ogre3d 1.6.1 (мова-С++,платформа-віндовс,лінукс,Епл)
Ogre3d 1.6.1 (мова-С++,платформа-віндовс,лінукс,Епл)
16:38
Поточна версія: 1.6.0 

Опис: Ogre - графічний об'єктно-орієнтований движок з відкритим вихідним кодом, який написаний та підтримується невеликою командою, але участь у його розробці приймає всі Ogre-спільнота. Ті хто використовує Ogre вважають його одним з найкращих графічних движків у світі. 

Для OGRE не має значення, який тип гри або демо ви хочете зробити. Він використовує гнучку ієрархію класів і дозволяє розробляти плагіни спеціалізіующіеся саме на тій сцені, яка потрібна саме Вам. Хочете зробити броділку по закритих приміщень? Легко, використовуйте BSP / PVS плагін, який вже написаний. Хочете вуличний ландшафт? Знову ж таки, використовуйте інший плагін. В іншому двигун продовжує працювати точно так само, як колись. 

Тому короткий відповідь - якщо ви за якість дизайну, гнучкості та чіткої документації, вибирайте OGRE. Ви знаєте, це має сенс. ;)
Основні особливості 

Продуктивність 
Простий, зрозумілий, не залежних від використовуваного 3D API 
(DirectX / OpenGL), об'єктно-орієнтований інтерфейс, що знижує витрати 
вашого часу при розробці. 
Автоматичне керування процесами растеризації сцени, 
видалення невидимих об'єктів та роботою з прозорими об'єктами. 
Багата документація, яка 
дозволяє швидко знайти відповідь на запитання. 

Платформи і 3D API 
Підтримка Direct3D і OpenGL 
Підтримка Windows, Linux і Mac 
OSX 
Підтримка компіляторів Visual 
C + + 6 (необхідний STLport), Visual C + +. Net 2002 (необхідний STLport) та Visual 
C + +. Net 2003 в середовищі Windows 
Підтримка компіляторів GCC 3 + 
у середовищах Linux / Mac OSX (необхідний XCode) 

Матеріали та шейдери 
Потужний мова для об'вляенія матеріалів, який дозволяє 
виносити опредленія матерілов в окремі файли. Це дозволяє скоротити 
час розробки, оскільки вам не потрібно щоразу перекомпіліровать програму, 
коли ви щось змінюєте в матеріалі. 
Підтримка верхових і фрагметний програм (шейдерів). 
Ogre підтримує як низькорівневий програми, написані на Асемблері, 
так і програми, написані на мовах високого рівня (CG і DirectX9 HLSL). 
Підтримка мультітекстурірованія, за рахунок багатопрохідним 
рендеринга, а також створення і модифікації текстурних координат на не перепрограмміруемом 
апаратному забезпеченні. 
Підтримка множинних технік матеріалу. Ви можете розробити 
кілька альтернативних варіантів матеріалу, а OGRE автоматично буде 
використовувати найкращі з тих, які підтримуються відеокартою. 
Підтримка LOD'а для матеріалів, що дозволяє збільшити 
продуктивність. 
Завантаження текстур з файлів PNG, JPEG, TGA, BMP та DDS, 
включаючи такі незвичайні формати як одномірні текстури, об'ємні текстури, 
cubemaps і стислі текстури (DXT/S3TC). 

Моделі 
Гнучкий формат файлів моделей. Поділ понять буфер 
вершин, буфер індексів, оголошення вершин і buffer mappings. 
Плагіни для експорту моделей з Milkshape3D, 3D Studio 
Max, Maya, Blender і Wings3D. 
Склетная анімація, включаючи змішування декількох анімація 
і variable bone weight skinning. 
Підтримка Biquadric Bezier patches для вигнутих поверхонь. 
Прогрессіние моделі (Lod). 

Сцена 
Гнучке і легке управління, не прив'язані до якогось-то 
одному типу сцени. OGRE дозволяє використовувати як стандратние класи для 
управління сценою, так і власні, що дає повний контроль. 
Кілька прикладів плагінів, які демонструють різні 
способи зберігання даних сцени і управління її растеризації в завімості від 
типу сцени (наприклад BSP, Octree). 
Сцени грунтуються на ієрархічних графах. Вузли дозволяють 
прісоеденіть один об'єкт до іншого, що дає можливість однією командою 
пересувати, повертати і т.д. кілька об'єктів. 
Scene querying features 

Спецефекти 
Підтримка систем частинок, включаючи легко настроюються 
емітори і аффектори. Система може бути оголошена в окремому текстовому 
файлі, що дозволяє легко налаштувати її. OGRE автоматично використовує об'єднання 
частинок (particle pooling) для збільшення продуктивності. 
Підтримка skyboxes, skyplanes і skydomes. 
Підтримка Billboard'ов для спрайтовой графіки 
Автоматичного управління прозорими об'єктами (управління 
порядком растеризації та налаштуваннями буфера глибини). 

Інше 
Налагоджена інфрастуртура управління ресурсами та паматью, 
а також підтримка завантаження даних з архівів (ZIP, PK3). 
Гнучка архітектура, заснована на плагінах, дозволяє 
розширювати можливості двигуна без його перезбирання. 
Контролери дозволяють вам легко організувати передачу 
даних між об'єктами. 
Debugging memory manager для виявлення витоків пам'яті. 
В поставку входить приклад (ReferenceAppLayer) спільного 
використання OGRE'а та інших бібліотек, наприклад, Ode для обробки зіткнень 
і фізики. 
XMLConverter дозволяє ефективно конвертувати дані 
з формату OGRE'а в формат XML і навпаки.

Доступно тільки для користувачів
Категория: Графічні двіжки | Просмотров: 977 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Календар новин
«  Березнь 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Пошук
Статистика

Онлайн всього 3
Гостей 3
Користувачів 0
Copyright MyCorp © 2024 Створити безкоштовний сайт на uCoz