Главная » 2009»Березнь»1 » Програмування трьох вимірних ігор ( Андре Ламот )
Програмування трьох вимірних ігор ( Андре Ламот )
18:19
Назва: Програмування трьох вімірніх ігор. Поради професіонала (Андре Ламот) Автор: Андре Ламот Відавнітство: Вильямс Рік: 2004 Сторінок: 1424 Формат: PDF Розмір: 57.1 Mb ISBN: 5-8459-0627-X, 0-672-31835-0
Від видавця Ця книга являє собою продовження книги Андре Ламота "Програмування ігор для Windows. Поради професіонала" і присвячена створенню тривимірних ігор. У книзі висвітлено різні аспекти розробки тривимірних ігор, однак основна увага приділяється питанням програмування тривимірних ігор - зокрема, питань представлення тривимірних об'єктів, їх візуалізації з урахуванням властивостей матеріалу об'єктів, освітлення, перспективи, а також таким специфічним питань тривимірної візуалізації, як створення різних візуальних спецефектів і т.п. У книзі також розглядаються багато супутні питання - створення та застосування звукових ефектів і музичного супроводу, використання різних форматів файлів і відповідного інструментарію. Книга написана видатним фахівцем в області програмування ігор з багаторічним стажем, і корисна як початківцям, так і професійних розробників ігор для Windows. Однак слід врахувати, що вона розрахована в першу чергу на досвідченого фахівця, що володіє мовою програмування C + +, а також має певну математичну підготовку. Хоча ця книга може розглядатися як окреме видання, бажано приступати до неї після ознайомлення з згаданої раніше книгою.