Вівторок, 03.12.2024, 21:54 Вітаю вас Гість

Український GameDev портал

Меню сайта
Наше опитування
Яку б гру хотіли створити?
Всього відповідей: 375
Реклама від Google

Главная » 2009 » Лютий » 28 » 3D Math Primer for Graphics and Game Development [en]
3D Math Primer for Graphics and Game Development [en]
21:24
 Paperback: 476 pages

Publisher: Wordware Publishing, Inc. (June 25, 2002)

Language: English

ISBN-10: 1556229119

ISBN-13: 978-1556229114

Like the title says, the book is all about the math needed for 3D games graphics. It is an introductory text, suitable for those with some programming experience but with little or no previous experience with 3D, linear algebra, graphics, or computational geometry. While the book focuses primarily on explaining the fundamental concepts clearly, intermediate and advanced programmers will also find it helpful. The coverage of some topics, such as quaternions, is more detailed than can currently be found elsewhere. It also serves as a handy reference book for a number of equations and techniques.
Доступно тільки для користувачів
Категория: Математика і фізика | Просмотров: 1110 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Календар новин
«  Лютий 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Пошук
Статистика

Онлайн всього 3
Гостей 3
Користувачів 0
Copyright MyCorp © 2024 Створити безкоштовний сайт на uCoz