Четверг, 21.11.2024, 17:56 Вітаю вас Гість

Український GameDev портал

Меню сайта
Наше опитування
Яку б гру хотіли створити?
Всього відповідей: 375
Реклама від Google

Главная » 2009 » Лютий » 28 » ShaderX2: Introductions and Tutorials with DirectX 9.0 [en]
ShaderX2: Introductions and Tutorials with DirectX 9.0 [en]
15:07
Paperback: 500 Pages 

Publisher: Wordware Publishing, Inc.; Pap / Cdr edition (November 2003) 

Language: English 

ISBN-10: 155622902X 

ISBN-13: 978-1556229022 

This book is a collection of articles that explain the foundations of shader programming, from the High Level Shading Language and version 3.0 shader models to shadow mapping and stencil shadow volumes. The following provides a brief overview of these articles: Jason L. Mitchell and Craig Peeper, one of the creators of HLSL and the compiler, have written the best introduction to HLSL there is in "Introduction to the DirectX High Level Shading Language." Because it comes from the official source, this article covers everything that an HLSL programmer needs and a lot more.
Доступно тільки для користувачів
Категория: Shader (Шейдер) | Просмотров: 705 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Календар новин
«  Лютий 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Пошук
Статистика

Онлайн всього 1
Гостей 1
Користувачів 0
Copyright MyCorp © 2024 Створити безкоштовний сайт на uCoz