Вівторок, 03.12.2024, 22:10 Вітаю вас Гість

Український GameDev портал

Меню сайта
Наше опитування
Яку б гру хотіли створити?
Всього відповідей: 375
Реклама від Google

Главная » 2009 » Лютий » 28 » OpenGL. Тривимірна графіка й мова програмування шейдерів. Для професіоналів [RU]
OpenGL. Тривимірна графіка й мова програмування шейдерів. Для професіоналів [RU]
12:26
 Назва: OpenGL. Тривимірна графіка й мова програмування шейдерів. Для професіоналів 

Автор: Ренді Дж. Зростання 

Видавництво: Питер 

Рік: 2005 

Сторінок: 432 

ISBN: 5-469-00383-3 

Дана книга - керівництво для досвідчених розробників додатків тривимірної графіки, являє собою вичерпне і при цьому занимательное введення у мову шейдерів високого рівня. Книга може використовуватися і в якості довідника, і в якості навчального посібника. У ній докладно описаний перехід від стандартної функціональності графічних прискорювачів до програмованого графічного апаратного забезпечення й доповнень до API OpenGL. 

Використання шейдерів, написаних на спеціально призначеному для цього мові, дозволяє досягати кращої якості графічних ефектів, використовуючи можливості, як графічного прискорювача, так і центрального процесора. Містить велику кількість прикладів, що ілюструють прийоми роботи з графікою, і що лежать в їх основі алгоритми.
Доступно тільки для користувачів
Категория: OpenGL | Просмотров: 861 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Календар новин
«  Лютий 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Пошук
Статистика

Онлайн всього 1
Гостей 1
Користувачів 0
Copyright MyCorp © 2024 Створити безкоштовний сайт на uCoz