Припускаючи, що читачі абсолютно не знайомі з комп'ютерною графікою, автори (визнані авторитети в даній області) доступно виклали основні принципи, необхідні для розробки, використання й розуміння систем комп'ютерної графіки. У даній книзі математика і фізика органічно поєднуються з програмуванням з використанням OpenGL. Пропонований підхід оптимальний, якщо ставиться завдання вивчити теоретичну і практичну сторони двох-і тривимірної графіки. Текст написаний зрозуміло, чітко і без зайвих отступлений; матеріал ілюструється за допомогою прекрасних діаграм і прикладів. Книга вдало структурована, її зручно використовувати і як підручник, і як довідник, в ній наводяться приклади кодів C + + і OpenGL і всі математичні алгоритми, які потрібні для низькорівневого програмування в сфері комп'ютерної графіки.
Книга розрахована для користувачів середньої і високої кваліфікації, студентів та аспірантів відповідних спеціальностей. Доступно тільки для користувачів