Вівторок, 03.12.2024, 21:33 Вітаю вас Гість

Український GameDev портал

Меню сайта
Наше опитування
Яку б гру хотіли створити?
Всього відповідей: 375
Реклама від Google

Главная » 2009 » Лютий » 28 » Graphics programming methods [en]
Graphics programming methods [en]
11:48
 Назва: Graphics programming methods 
Автор: Jeff Lander (редактор) 
Видавництво: Charles River Media 
Рік: 2003 
Сторінок: 406 
ISBN: 1584502991 
Якість: 150 ppi grayscale (добре сконвертовані з електронної версії) 
Серія або Випуск: Graphics Series 
Мова: англійська 

Обчислювальні можливості та швидкість сучасного обладнання ростуть значно швидше графічних технологій. Це відбувається настільки швидко, що іноді програмістам графіки буває важко встигати за технологіями. Книга Graphics Programming Methods складається зі статей, які дають практичні методи вирішення проблем, що стоять перед кожним програмістом графіки. Кожна стаття написана досвідченим програмістом і містить інформацію про те, як застосовувати нові технології або вдосконалювати широко використовуються методи. 
Книжка цікава передусім тим, кого цікавить програмування 3D графіки, причому як Realtime так, і photorealistic.

Доступно тільки для користувачів
Категория: 3D графіка | Просмотров: 664 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Календар новин
«  Лютий 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Пошук
Статистика

Онлайн всього 1
Гостей 1
Користувачів 0
Copyright MyCorp © 2024 Створити безкоштовний сайт на uCoz