Назва: Graphics programming methods Автор: Jeff Lander (редактор) Видавництво: Charles River Media Рік: 2003 Сторінок: 406 ISBN: 1584502991 Якість: 150 ppi grayscale (добре сконвертовані з електронної версії) Серія або Випуск: Graphics Series Мова: англійська
Обчислювальні можливості та швидкість сучасного обладнання ростуть значно швидше графічних технологій. Це відбувається настільки швидко, що іноді програмістам графіки буває важко встигати за технологіями. Книга Graphics Programming Methods складається зі статей, які дають практичні методи вирішення проблем, що стоять перед кожним програмістом графіки. Кожна стаття написана досвідченим програмістом і містить інформацію про те, як застосовувати нові технології або вдосконалювати широко використовуються методи. Книжка цікава передусім тим, кого цікавить програмування 3D графіки, причому як Realtime так, і photorealistic.