Главная » 2009»Лютий»28 » DirectX 9 з керованим кодом. Програмування ігор та графіки [RU]
DirectX 9 з керованим кодом. Програмування ігор та графіки [RU]
10:09
Назва: DirectX 9 з керованим кодом. Програмування ігор і графіка Автор: Том Міллер Видавництво: КомБук Рік: 2005 Сторінок: 390 ISBN: 0-672-32596-9 Мова: російська
Книга дозволяє вивчити можливості використання керованого DirectX при розробці різних графічних і мультимедійних додатків. У даній книзі розглянуті як основи програмування 3D-графіки, так і більш складні розділи, наприклад, управління рівнями деталізації Mesh-об'єктів, використання високорівневого мови шейдерів і символьної анімації.
У книзі приділено достатньо уваги таким важливим питанням, як управління звуком і пристроями введення або додавання звукових ефектів і джойстика із зворотним зв'язком.
Матеріал книги "Managed DirectX 9" спрямований більшою мірою на безпосереднє створення повнофункціональних мультимедійних додатків, ніж на вивчення зайвого мовного синтаксису.
Ми вважаємо, що читач цієї книги вже знайомий з мовою С # (або Visual Basic. NET) і середовищем. NET Runtime. Автор цієї книги має величезний досвід розробки додатків за допомогою DirectX з керованим кодом і є свого роду першоджерелом інформації в даній області.