Главная » 2009»Лютий»28 » 3D-ландшафти в реальному часі на С + + та DirectX9
3D-ландшафти в реальному часі на С + + та DirectX9
10:07
Назва: Створення 3D-ландшафтів у реальному часі з використанням C + + і DirectX 9
Автор: Грег Снук
Видавництво: КУДИЦ-Образ
Рік: 2006
Сторінок: 368
Формат: Djvu
ISBN: 5-9579-0090-7, 1-58450-204-5
Чи хочете ви створити свою гру в жанрі стратегії в реальному часі або симулятор земної поверхні - ця книга буде вам вірним помічником. А може бути, ви хочете перевершити в терраморфінге творців "Периметр"? Тоді ця книга може стати для вас відправною точкою в нелегкому шляху. Крок за кроком ви будете вивчати побудова ландшафтного движка з використанням DirectX 9 і C + +. Ви дізнаєтеся, як застосовувати піксельні і вершинні шейдери, а також про методики текстурування ландшафту, про імітації реалістичних гір, долин, неба, водних поверхонь.