Вівторок, 03.12.2024, 21:36 Вітаю вас Гість

Український GameDev портал

Меню сайта
Наше опитування
Яку б гру хотіли створити?
Всього відповідей: 375
Реклама від Google

Главная » 2009 » Лютий » 28 » Swordmaster - 3dsmax [eng]
Swordmaster - 3dsmax [eng]
22:31
Pages: 100

The original character of the Swordmaster was created by Seong-wha Jeong and we had 3DTotal's in-house 3d artist Richard Tilbury, re-create the character in 3dsmax as well as create the textures in Photoshop, in our new precise, step-by-step tutorial for highly polished, low polygon game character with detailed texturing for real-time rendering. We have also converted the tutorials into Cinema 4D, Maya, Lightwave and Softimage platforms. Even if you are not a user of one of them, the principles should be easily followed in nearly all other 3D applications.
The Swordmaster tutorials is spread over 8 Chapters which outline, in detail, the process for creating the Swordmaster below are the details.
Chapter 1: Modelling the Head
Chapter 2: Modelling the Torso 
Chapter 3: Modelling the Arms & Legs 
Chapter 4: Modelling the Clothing & Hair 
Chapter 5: Modelling the Armour 
Chapter 6: Mapping & Unwrapping 
Chapter 7: Texturing the Skin & Body 
Chapter 8: Texturing the Armour & Clothing

Доступно тільки для користувачів
Категория: 3Ds Max | Просмотров: 791 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 1
1 valerii  
0
Прикольный тутор
а тут перевод первой главы на руский язык
http://macart3d.ru/publ/3d_modeling/modelirovanie_golovy/3-1-0-6

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Календар новин
«  Лютий 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Пошук
Статистика

Онлайн всього 2
Гостей 2
Користувачів 0
Copyright MyCorp © 2024 Створити безкоштовний сайт на uCoz