Четверг, 21.11.2024, 23:20 Вітаю вас Гість

Український GameDev портал

Меню сайта
Наше опитування
Яку б гру хотіли створити?
Всього відповідей: 375
Реклама від Google

Главная » 2009 » Лютий » 27 » Physically Based Rendering : From Theory to Implementation [en]
Physically Based Rendering : From Theory to Implementation [en]
20:57
Назва: Physically Based Rendering: From Theory to Implementation 
Автор: Matt Pharr 'n' Greg Humphreys 
Видавництво: Morgan Kaufmann 
Сторінок: 860 
Рік: August 4, 2004 
ISBN: 012553180X 
Якість: OCR (publisher preview) 
Серія або Випуск: The Morgan Kaufmann Series in Interactive 3D Technology 
Мова: English 

Книга є чудовим довідковим посібником для всіх кого цікавить photorealistic rendering. У книзі розглянуто велику кількість нових алгоритмів з реалізацією на мета-мовою (наприклад дається subsurface scattering). Варто відзначити що Matt Pharr є редактором серії GPU GEMS від NVIDIA!

Категория: 3D графіка | Просмотров: 731 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Календар новин
«  Лютий 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Пошук
Статистика

Онлайн всього 1
Гостей 1
Користувачів 0
Copyright MyCorp © 2024 Створити безкоштовний сайт на uCoz