Главная » 2009 » Лютий » 27 » Штучний інтелект у комп'ютерних іграх [RU]
Штучний інтелект у комп'ютерних іграх [RU]
19:57
Назва: Штучний інтелект у комп'ютерних іграх: як навчити віртуальні персонажі реагувати на зовнішні впливи Автор: Алекс Дж. Шампандар Видавництво: Вильямс Рік: 2007 Сторінок: 768 ISBN: 978-5-8459-1170-4 Мова: російська
У цій книзі показано, як увести в комп'ютерну гру синтетичні ігрові персонажі з реалістичними формами поводження, сосредоточіваясь на окремих аніматах (автономних створення зі штучним тілом), що перебувають у віртуальному світі. Книга присвячена опису того, як створювати подібні автономні персонажі, засновані на використанні засобів ИИ, і змушувати їх інтелектуально реагувати на події, що відбуваються. В якості випробувальної майданчика застосовується реалістична тривимірна гра. Ця книга являє собою унікальне сполучення теоретичних основ, практичних рекомендацій і визначень основних понять, що відносяться до області розробки засобів ИИ, і призначена для читачів, які прагнуть придбати знання про засоби ИИ й застосувати ці знання на практиці для створення ігор.Доступно тільки для користувачів