Субота, 20.10.2018, 07:45 Вітаю вас Гість

Український GameDev портал

Меню сайта
Наше опитування
Яку б гру хотіли створити?
Всього відповідей: 373
Реклама від Google

Главная » 2009 » Червень » 10 » DirectX 10 - це просто. Програмуємо графіку на С + + (+ CD)
DirectX 10 - це просто. Програмуємо графіку на С + + (+ CD)
22:38
 Книга DirectX 10 - це просто. Програмуємо графіку на С + + (+ CD) 
Попов А. 
Рік випуску: 2008 
Изд-во: BHV-СПб 
ISBN: 978-5-9775-0139-2 
464 сторінок
Розглянуто створення графічних додатків для Windows на С + + з використанням нової версії компонента Direct3D 10, що входить до складу бібліотеки DirectX 10. Описується висновок двомірному і тривимірної графіки, пов'язане з цим програмування верхових, піксельні і геометричних шейдерів мовою HLSL. Окрема частина книги присвячена швидкої розробки додатків за допомогою бібліотеки DXUT (DirectX Utility). Матеріал супроводжується практичними прикладами, а також довідником функцій бібліотек DirectX 10 та DXUT. 
На додається компакт-диску знаходяться всі вихідні тексти прикладів, розглянутих у книзі.

Категория: DirectX | Просмотров: 1452 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Календар новин
«  Червень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Пошук
Статистика

Онлайн всього 1
Гостей 1
Користувачів 0
Copyright MyCorp © 2018 Створити безкоштовний сайт на uCoz