Понеділок, 18.06.2018, 05:19 Вітаю вас Гість

Український GameDev портал

Меню сайта
Наше опитування
Яку б гру хотіли створити?
Всього відповідей: 373
Реклама від Google

Главная » 2009 » Червень » 10 » Штучний інтелект у комп'ютерних іграх: як навчити віртуальні персонажі реагувати на зовнішні впливи
Штучний інтелект у комп'ютерних іграх: як навчити віртуальні персонажі реагувати на зовнішні впливи
22:36
 У цій книзі показано, як увести в комп'ютерну гру синтетичні ігрові персонажі з реалістичними формами поводження, сосредоточіваясь на окремих аніматах (автономних створення зі штучним тілом), що перебувають у віртуальному світі. Книга присвячена опису того, як створювати подібні автономні персонажі, засновані на використанні засобів ИИ, і змушувати їх інтелектуально реагувати на події, що відбуваються. В якості випробувальної майданчика застосовується реалістична тривимірна гра. Ця книга представляє собою унікальне поєднання теоретичних основ, практичних рекомендацій і визначень основних понять, що відносяться до області розробки засобів ИИ, і призначена для читачів, які прагнуть придбати знання про засоби ИИ й застосувати ці знання на практиці для створення ігор.
Категория: AI | Просмотров: 1234 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Календар новин
«  Червень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Пошук
Статистика

Онлайн всього 1
Гостей 1
Користувачів 0
Copyright MyCorp © 2018 Створити безкоштовний сайт на uCoz