Пятниця, 29.03.2024, 14:34 Вітаю вас Гість

Український GameDev портал

Меню сайта
Наше опитування
Яку б гру хотіли створити?
Всього відповідей: 375
Реклама від Google

Главная » 2009 » Червень » 10
У цій книзі розробники з різним рівнем знань зможуть знайти всю необхідну інформацію для створення різного роду DirectX-додатків: мультимедійних енциклопедій або ефектних 3D-ігор, що використовують графіку DirectX 9. 
Дане видання є
Категорія: DirectX | Переглядів: 1350 | Додав: Admin | Дата: 10.06.2009 | Коментарі (0)

 Книга DirectX 10 - це просто. Програмуємо графіку на С + + (+ CD) 
Попов А. 
Рік випуску: 2008 
Изд-во: BHV-СПб 
ISBN: 978-5-9775-0139-2 
464 сторінок

Категорія: DirectX | Переглядів: 1801 | Додав: Admin | Дата: 10.06.2009 | Коментарі (0)

 У цій книзі показано, як увести в комп'ютерну гру синтетичні ігрові персонажі з реалістичними формами поводження, сосредоточіваясь на окремих аніматах (автономних створення зі штучним тілом), що перебувають у віртуальному світі. Книга присвяч
Категорія: AI | Переглядів: 1665 | Додав: Admin | Дата: 10.06.2009 | Коментарі (0)

Форма входа
Календарь новостей
«  Червень 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всього 1
Гостей 1
Користувачів 0
Реклама

Украинская Баннерная Сеть
Copyright MyCorp © 2024 Створити безкоштовний сайт на uCoz