Сереа, 19.12.2018, 19:48 Вітаю вас Гість

Український GameDev портал

Меню сайта
Наше опитування
Яку б гру хотіли створити?
Всього відповідей: 373
Реклама від Google

Главная » 2009 » Березнь » 26 » Програмування стратегічних ігор з DX9
Програмування стратегічних ігор з DX9
23:23
Електронна книга охоплює всі теми, які слід знати, щоб створити власну стратегічну гру на С + + з використанням DirectX. Електронна книга виділяє процес розробки гри й досліджує ігрові механізми, керування ресурсами, розробку інтерфейсу, додавання звукового оформлення й багато чого іншого. Більш складні теми включають пошук шляху, візуалізацію систем часток і реалізацію мережного багатокористувацької режиму. Ви також дізнаєтеся про утиліта для управління проектами, які можуть істотно полегшити процес розробки. 

Зміст: 
Частина I. Основи 
Глава 1. Екскурс в минуле 
Глава 2. Основи програмування в Windows 
Глава 3. Механіка гри 
Глава 4. Планування ігрового проекту 

Частина II. Будівельні блоки 
Глава 5. Блочна графіка 
Глава 6. Проектування та розробка інтерфейсу 
Глава 7. Додаємо до гри звук 
Глава 8. Так будуть війська! 
Глава 9. За лаштунками клавіатури 

Частина III. Інструменти розробника 
Глава 10. Редагуємо карту світу 
Глава 11. Тривимірна анімація 

Частина IV. Додаткові теми 
Глава 12. Пошук шляху 
Глава 13. Візуалізація частинок 
Глава 14. Приклад мережного програмування

Доступно тільки для користувачів
Категория: DirectX | Просмотров: 581 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 1
1 NAZARIYS  
[u]"Запрашиваемый файл не найден"

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Календар новин
«  Березнь 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Пошук
Статистика

Онлайн всього 1
Гостей 1
Користувачів 0
Copyright MyCorp © 2018 Створити безкоштовний сайт на uCoz