Електронна книга охоплює всі теми, які слід знати, щоб створити власну стратегічну гру на С + + з використанням DirectX. Електронна книга виділяє процес розробки гри й досліджує ігрові механізми, керування ресурсами, розробку інтерфейсу, додавання звукового оформлення й багато чого іншого. Більш складні теми включають пошук шляху, візуалізацію систем часток і реалізацію мережного багатокористувацької режиму. Ви також дізнаєтеся про утиліта для управління проектами, які можуть істотно полегшити процес розробки.
Зміст: Частина I. Основи Глава 1. Екскурс в минуле Глава 2. Основи програмування в Windows Глава 3. Механіка гри Глава 4. Планування ігрового проекту
Частина II. Будівельні блоки Глава 5. Блочна графіка Глава 6. Проектування та розробка інтерфейсу Глава 7. Додаємо до гри звук Глава 8. Так будуть війська! Глава 9. За лаштунками клавіатури
Частина III. Інструменти розробника Глава 10. Редагуємо карту світу Глава 11. Тривимірна анімація
Частина IV. Додаткові теми Глава 12. Пошук шляху Глава 13. Візуалізація частинок Глава 14. Приклад мережного програмування