Ниділя, 22.07.2018, 21:22 Вітаю вас Гість

Український GameDev портал

Меню сайта
Наше опитування
Яку б гру хотіли створити?
Всього відповідей: 373
Реклама від Google

Главная » 2009 » Березнь » 26 » Learn Vertex and Pixel Shader Programming With Directx 9
Learn Vertex and Pixel Shader Programming With Directx 9
23:21
This book covers all the fundamentals of programming vectors using SIMD methodology in conjunction with the Direct3D 9 application interfaces. Text shows how to write assembly language for programming the vertex shader and pixel shader hardware using DirectX 9. Covers the fundamentals of programming vectors using SIMD methodology in conjunction with the Direct3D 9 application interfaces. For game developers.

Contents:
Chapter 1 Introduction
Chapter 2 Getting Started

Part I Vertex Shaders
Chapter 3 Vertex Shaders
Chapter 4 Flow Control
Chapter 5 Matrix Math
Chapter 6 Matrix Deux: A Wee Bit o’ Trig
Chapter 7 Quaternions
Chapter 8 Vertex Play
Chapter 9 Texture 101

Part II Pixel Shaders
Chapter 11 Textures
Chapter 12 Rendering Up, Up ’n Away

Appendix A Shaders — Opcode Ordered
Appendix B Shaders — Mnemonic Ordered
Appendix C Instruction Dissection
Appendix D Floating-Point 101
Доступно тільки для користувачів
Категория: DirectX | Просмотров: 555 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 1
1  
ссылка битая!!! angry angry
перезалейте!! cry

Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Календар новин
«  Березнь 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Пошук
Статистика

Онлайн всього 1
Гостей 1
Користувачів 0
Copyright MyCorp © 2018 Створити безкоштовний сайт на uCoz