Четверг, 02.05.2024, 14:19 Вітаю вас Гість

Український GameDev портал

Меню сайта
Наше опитування
Яку б гру хотіли створити?
Всього відповідей: 375
Реклама від Google

Главная » 2009 » Лютий » 28 » OpenGL. Тривимірна графіка й мова
OpenGL. Тривимірна графіка й мова
16:52
 Назва: OpenGL. Тривимірна графіка й мова програмування шейдерів. Для професіоналів 
Автор: Ренді Дж. Зростання 
Переклад: Ольга Вахромова 
Видавництво: Питер 
Серія: Для професіоналів 
Рік: 2005 
ISBN: 5-469-00383-3 
Мова: російська 
Сторінок: 432 
Формат: PDF 
Якість: Середнє 
Розмір: 29.2 MB
Анотація: 
Дана книга - керівництво для досвідчених розробників додатків тривимірної графіки, являє собою вичерпне і при цьому занимательное введення у мову шейдерів високого рівня. Книга може використовуватися і в якості довідника, і в якості навчального посібника. У ній докладно описаний перехід від стандартної функціональності графічних прискорювачів до програмованого графічного апаратного забезпечення й доповнень до API OpenGL. 
Використання шейдерів, написаних на спеціально призначеному для цього мові, дозволяє досягати кращої якості графічних ефектів, використовуючи можливості, як графічного прискорювача, так і центрального процесора. Містить велику кількість прикладів, що ілюструють прийоми роботи з графікою, і що лежать в їх основі алгоритми.
<Доступно тільки для користувачів
Категория: OpenGL | Просмотров: 647 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Календар новин
«  Лютий 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Пошук
Статистика

Онлайн всього 1
Гостей 1
Користувачів 0
Copyright MyCorp © 2024 Створити безкоштовний сайт на uCoz