Четверг, 02.05.2024, 05:21 Вітаю вас Гість

Український GameDev портал

Меню сайта
Наше опитування
Яку б гру хотіли створити?
Всього відповідей: 375
Реклама від Google

Главная » 2009 » Лютий » 28 » Звук в іграх. Технології програмування
Звук в іграх. Технології програмування
15:22
Автор: Мейсон МакКаскі 

Видавництво: КУДИЦ-Образ, 2004 р., 368 стор 

ISBN 1-59200-029-0, 5-9579-0024-9 

Мова:переклад з Англ на Рус

Идеальная книга для знайомства з програмуванням звуку з нуля. Крок за кроком ви будете розробляти власний звуковий движок, а попутно навчитеся відтворювати MIDI, WAV, mp3, WMA, OGG файли, аудіо компакт диски, трекерную музику. Основний акцент робиться на роботу з DirectMusic, так само ви познайомитеся з OpenAL і різними додатковими бібліотеками обробки та відтворення звуку. Вивчаються питання створення динамічного музичного супроводу та його візуалізації, тривимірного звуку, звукових спецефектів, голосового спілкування в Інтернет. 

Якщо ви ще не вирішили з чого почати знайомство з світом комп'ютерного звуку та музики - почніть його з цієї книги.
Категория: звук | Просмотров: 777 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Календар новин
«  Лютий 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Пошук
Статистика

Онлайн всього 1
Гостей 1
Користувачів 0
Copyright MyCorp © 2024 Створити безкоштовний сайт на uCoz