Четверг, 02.05.2024, 16:11 Вітаю вас Гість

Український GameDev портал

Меню сайта
Наше опитування
Яку б гру хотіли створити?
Всього відповідей: 375
Реклама від Google

Главная » 2009 » Лютий » 28 » Advanced Lighting and Materials With Shaders [en]
Advanced Lighting and Materials With Shaders [en]
15:04
Назва: Advanced Lighting and Materials With Shaders 

Автор: Kelly Dempski, Emmanuel Viale 

Видавництво: Wordware Publishing, Inc. 

Рік: 2005 

Сторінок: 340 

ISBN: ISBN: 1-55622-292-0 

Мова: English 

Уважно поглянувши на реальний світ, ви починаєте розуміти, що більшість деталей ви бачите в результаті витончених світлових ефектів. Ваше сприйняття реальності залежить від дуже тонких змін в тому, як світло взаємодіє з об'єктами навколо вас. Тому, якщо вашою метою є відтворення реальності (або створення нової реальності), потрібно включати їх по максимуму. 

Advanced Lighting and Materials With Shaders пояснює принципи освітлення та обговорюються теорії про те, як створити реалистичное освітлення, і як у повній мірі використовувати можливості сучасного обладнання. Книга починається з пояснення основних принципів освітлення, але відрізняється від більшості книг, надаючи практичні приклади використання конкретних методів. Розділи включають фізику світла, моделювання реального світу, світла, raytracing і пов'язаних з ними технологій, предметів і матеріалів, освітлення і відбивної моделі, здійснення вогнів у шейдери, сферичних гармонік освітлення, сферичні гармоніки в DirectX, і випромінювання в режимі реального часу.
Доступно тільки для користувачів
Категория: Shader (Шейдер) | Просмотров: 749 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Календар новин
«  Лютий 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Пошук
Статистика

Онлайн всього 1
Гостей 1
Користувачів 0
Copyright MyCorp © 2024 Створити безкоштовний сайт на uCoz