Четверг, 02.05.2024, 11:41 Вітаю вас Гість

Український GameDev портал

Меню сайта
Наше опитування
Яку б гру хотіли створити?
Всього відповідей: 375
Реклама від Google

Главная » 2009 » Лютий » 28 » OpenGL. Програмування тривимірної графіки
OpenGL. Програмування тривимірної графіки
12:13
Автор: Юрій Тихомиров 

Видавництво: БХВ-Петербург, 1998 р., 304 стор 

ISBN 5-94157-174-7 

Книга присвячена програмуванню візуалізації тривимірних реалістичних образів з використанням системи графічних бібліотек OpenGL (для Windows 9x/ME). Наведена необхідна теоретична інформація (системи координат, геометричні перетворення, проекції). Розглядаються основні принципи створення та обробки графічних об'єктів в OpenGL, робота з кольором, накладення текстури, а також структура консольного програми Windows для роботи з OpenGL. У книзі міститься багато практичних прикладів, які повністю включені до складу прикладеною дискети.
Доступно тільки для користувачів
Категория: OpenGL | Просмотров: 603 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Календар новин
«  Лютий 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Пошук
Статистика

Онлайн всього 1
Гостей 1
Користувачів 0
Copyright MyCorp © 2024 Створити безкоштовний сайт на uCoz