Субота, 04.05.2024, 04:06 Вітаю вас Гість

Український GameDev портал

Меню сайта
Наше опитування
Яку б гру хотіли створити?
Всього відповідей: 375
Реклама від Google

Главная » 2009 » Лютий » 28 » 3D-ландшафти в реальному часі на С + + та DirectX9
3D-ландшафти в реальному часі на С + + та DirectX9
10:07
 Назва: Створення 3D-ландшафтів у реальному часі з використанням C + + і DirectX 9 

Автор: Грег Снук 

Видавництво: КУДИЦ-Образ 

Рік: 2006 

Сторінок: 368 

Формат: Djvu 

ISBN: 5-9579-0090-7, 1-58450-204-5 

Чи хочете ви створити свою гру в жанрі стратегії в реальному часі або симулятор земної поверхні - ця книга буде вам вірним помічником. А може бути, ви хочете перевершити в терраморфінге творців "Периметр"? Тоді ця книга може стати для вас відправною точкою в нелегкому шляху. Крок за кроком ви будете вивчати побудова ландшафтного движка з використанням DirectX 9 і C + +. Ви дізнаєтеся, як застосовувати піксельні і вершинні шейдери, а також про методики текстурування ландшафту, про імітації реалістичних гір, долин, неба, водних поверхонь.
Доступно тільки для користувачів
Категория: DirectX | Просмотров: 657 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Календар новин
«  Лютий 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Пошук
Статистика

Онлайн всього 1
Гостей 1
Користувачів 0
Copyright MyCorp © 2024 Створити безкоштовний сайт на uCoz