Четверг, 02.05.2024, 11:40 Вітаю вас Гість

Український GameDev портал

Меню сайта
Наше опитування
Яку б гру хотіли створити?
Всього відповідей: 375
Реклама від Google

Главная » 2009 » Лютий » 28 » Introducing 3ds Max 2008 [en]
Introducing 3ds Max 2008 [en]
22:27
 Paperback: 604 pages

Publisher: John Wiley & Sons; 1 Pap/Cdr edition (18 Jan 2008)

Language: English

ISBN-10: 0470184949

ISBN-13: 978-0470184943

Whether you are new to 3ds Max or an animation veteran, Introducing 3ds Max 2008 is the perfect primer to get you up and running with the latest version of Autodesk's powerful 3D software. 3ds Max is the power behind dynamic video games like Splinter Cell, Halo, and Gears of War. Let your imagination run wild as you work your way through the complexities of 3D modeling, texturing, animating, and visual effects with this easy-to-follow guide. You'll jump right into the pipeline - from preproduction to production to postproduction - with clear-cut explanations, tutorials, and hands-on projects to build your skills. Learn to assign textures effects and UV texture mapping; create walk cycles and simple character animations; explore lighting, rendering, and raytracing concepts; discover rigid body dynamics; and more. From immediately creating your first animation to tackling poly modeling, rendering, and particles, you'll get a solid grounding in 3ds Max 2008.
Доступно тільки для користувачів
Категория: 3Ds Max | Просмотров: 659 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Календар новин
«  Лютий 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Пошук
Статистика

Онлайн всього 1
Гостей 1
Користувачів 0
Copyright MyCorp © 2024 Створити безкоштовний сайт на uCoz