Ниділя, 28.04.2024, 10:18 Вітаю вас Гість

Український GameDev портал

Меню сайта
Наше опитування
Яку б гру хотіли створити?
Всього відповідей: 375
Реклама від Google

Главная » 2009 » Лютий » 27 » Штучний інтелект у комп'ютерних іграх [RU]
Штучний інтелект у комп'ютерних іграх [RU]
19:57
Назва: Штучний інтелект у комп'ютерних іграх: як навчити віртуальні персонажі реагувати на зовнішні впливи 
Автор: Алекс Дж. Шампандар 
Видавництво: Вильямс 
Рік: 2007 
Сторінок: 768 
ISBN: 978-5-8459-1170-4 
Мова: російська 

У цій книзі показано, як увести в комп'ютерну гру синтетичні ігрові персонажі з реалістичними формами поводження, сосредоточіваясь на окремих аніматах (автономних створення зі штучним тілом), що перебувають у віртуальному світі. Книга присвячена опису того, як створювати подібні автономні персонажі, засновані на використанні засобів ИИ, і змушувати їх інтелектуально реагувати на події, що відбуваються. В якості випробувальної майданчика застосовується реалістична тривимірна гра. Ця книга являє собою унікальне сполучення теоретичних основ, практичних рекомендацій і визначень основних понять, що відносяться до області розробки засобів ИИ, і призначена для читачів, які прагнуть придбати знання про засоби ИИ й застосувати ці знання на практиці для створення ігор.Доступно тільки для користувачів
Категория: AI | Просмотров: 1337 | Добавил: Admin | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входа
Календар новин
«  Лютий 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728
Пошук
Статистика

Онлайн всього 1
Гостей 1
Користувачів 0
Copyright MyCorp © 2024 Створити безкоштовний сайт на uCoz